donderdag 23 augustus 2012

hier ben ik weer

Hallo

na een heerlijke zomer stop en vakantie ben ik weer in blogland.
ik heb heerlijk genoten van het mooie weer in Nederland,we hebben 60 uur gevaren met de boot naar en door Noord Holland.
vandaag ben ik met mijn zus naar de beurs in Den Bosch geweest ,wat een leuke en gezellige beurs zeg.
ik heb super leuke dingen gekocht en ik heb een top dag gehad.nu de spullen weer een plekkie hebben
ga ik me weer storten op het maken van kaarten en hoop dat ik binnen kort er weer een kan laten zien.


Groetjes Gusta

3 opmerkingen:

  1. Leuk Guusje dat we weer wat van je horen, we wachten af waar je binnen kort mee komt...

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te lezen dat je een lekkere vakantie hebt gehad en wauw wat een mooie buit heb je kunnen 'scoren' op de beurs. Veel freubelplezier

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi gusta
    wat heb je geweldige dingen gekocht op de beurs,dus zo te zien kunnen we genoeg van je verwachten wat kaarten betreft:-))
    fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen