vrijdag 30 december 2011

Hoera nieuw geluk









Hallo Allemaal


toch nog voor de jaar wisseling een kaart gemaakt,er is weer een nieuw oppas kindje geboren dus daar moest natuurlijk even een kaart voor gemaakt worden.

de foto,s zijn nietz o duidelijk maar het is niet anders.

het papier is van Pebbles en de stempel is van Magnolia en deze heb ik ingekleurt met de derwents.en heb ik ook nog met stickles bewerkt.verder heb ik nog kant, bloementjes en meel draadjes gebruikt.de blauwe knoopjes vond ik wel erg leuk staan op een jongens kaart en het is ook nog eens de juiste kleur.de tekst heb ik bewerkt met embossing poeder en een heater maar, deze kwam niet echt omhoog misschien heb ik het niet helemaal goed gedaan?

oja ik heb ook nog voor het eerst een taart onderlegger (heet dat zo?) gebruikt.


ik wens jullie nog een hele fijne jaar wisseling doe voorzichtig als je vuurwerk afsteekt.

en ik wens jullie een gezond en creatief 2012 toe


Groetjes Gusta





4 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, prachtig papier heb je gebruikt.

    Fijne jaarwissseling.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart komt duidelijk over en ziet er prachtig uit, heel lief ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,
    Wat een lief kaartje
    gr en een goed hobbyjaar 2012
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gusta,

    wat een mooi babykaartje heb je gemaakt! Bedankt voor jouw mooi kerstkaartje, ik wil jou en je gezinnetje een vreugdevol, gezond 2012 toewensen boordevol creativiteit :-)

    Dikke kus,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen