donderdag 21 april 2011

Druk bezig

Hallo Dames

al een tijdje niets van mij gehoort maar , ik ben druk bezig.
wij zijn in Juni 25 jaar getrouwt en ik wilde de kaarten graag zelf maken.
nou dat heb ik geweten hoor.de cricut designstudio zei doe het zelf maar.
maar ik had wel het ontwerp van de kaart er al in staan! en ik kon hem niet meer openen.
jeetje wat een gedoe.ik mailen met kars en na een week kreeg ik mijn code weer vrij gelukkig.
maar toen deed de cricut zelf weer raar dus ,al met al een project met grote hindernissen.
maar nu heb ik toch 80 kaarten er uit weten te halen en de machine is naar kars.
en nu plakken foto uitzoeken en hotfix steentjes plakken.pffff ik heb me zelf wel wat werk bezorgt hoor hahahaha. maar ik hoop dat het resultaat er mag zijn.
dus nog even geduld en dan laat ik hem jullie zien hoor.
geniet van het paas weekend en tot de volgende keer .als ik mijn kaarten af heb

Groetjes Gusta

8 opmerkingen:

  1. Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor Gusta naar je kaartjes. Het is toch altijd leuk voor zo'n gelegenheden iets zelf te maken, dat geeft toch juist dat iets extra.
    25 jaar getrouwd, dat is iets om te vieren natuurlijk.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. TJa het zit niet altijd mee met die apparaten maar ben wel erg benieuwd hoe het is geworden.
    groetjes
    daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Gusta,
    Blij weer iets van je te horen. Gelukkig dat je toch al je 80 kaartjes nog hebt kunnen uithalen. We zijn zo blij met onze machientjes maar er mag niets aan haperen. En dat gebeurt toch altijd weer op kritieke momenten hé. Enfin hopelijk komt alles weer in orde.
    Ik kijk al uit naar je creaties hoor. Nog een prettig week-end gewenst vanuit Oostende,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Gusta,

    Oh meid, wat een gedoe ség, moest stil wel lachen (niet uitlachen hoor!), maar zag je daar in gedachten al staan :-)
    Maar nu ben ik wél héél benieuwd naar je kaartjes hoor :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gedoe meid, zo begin je weleens ergens aan...maar het resultaat zal er wel mogen wezen als het dan uiteindelijk klaar is kun je trots zijn op je zelfgemaakte kaartje.We zijn benieuwd we houden je blog in de gaten.

    gr annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk zeg. Poeh poeh. Maar als het straks af is dan ben je er vast heel blij mee dat je het allemaal zelf hebt gemaakt.

    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Guusje,

    alvast gefeliciteerd, ik ben o zo benieuwd naar je kaartjes...tja 80 daar ben je wel even mee bezig.

    Groetjes en geniet van het paasweekend,

    Lins xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is heel wat 80 kaarten.
    Knap dat je dat aan durft.
    Ik maak meestal wel rond de 100 kerstkaarten maar dan zijn ze allemaal anders.
    Ben wel heel benieuwd.
    En ja apparaten laten je vaak in de steek als je het hardste nodig hebt.
    Heel veel knutsel succes Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen