maandag 14 maart 2011

Naar de beurs geweest en een kaart


Hallo Dames


zaterdag ben ik met mijn zus naar de beurs in zwolle geweest.
het was er heelijk rustig voor een beurs.en ik heb weer mooie spullen gekocht.
ik ben alleen vergeten om een foto er van te maken.maar jullie komen er wel achter als ik mijn
kaarten post.

maar nu over de kaart,het papier is van Maja Designe dit heb ik op de beurs gekocht en het is werkelijk zo prachtig zo als iedereen verteld. de bloemen heb ik gemaakt met de floral punch en zo ook het blaadje en deze heb ik ook op de beurs gekocht.verder heb ik ook een MS pons gekocht en deze heet Scroll Heart en die zie je ook op de kaart.de hoekjes die je op de kaart ziet heb ik weer gebruikt van het afval verder heb ik hotfix steentjes gebruikt en een swirl.de stempel is van Magnolia en ingekleurt met de copics.ook deze gekocht op de beurs.
nou dames ik hoop dat jullie de kaart weer mooi vinden.en bedankt weer voor het langs komen
Groetjes Gusta

14 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Gusta, dat Maja papier is inderdaad schitterend, t spreekt echt voor zichzelf he?!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gekleurd zeg, en de randpons is ook super :) Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Gusta,
    Een schitterende kaart heb je met je Beurs-spulletjes gemaakt. Ik zie zo dat je er een prachtige dag hebt doorgemaakt. Ik ben al benieuwd naar je volgende kaartjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Gusta, waauw wat een mooie randpons, veel plezier van je nieuwe spulletjes.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zoveel mooie, leuke aankopen! En je kaartje is super mooi geworden!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Gusta,

    Wat een schat van een kaartje heerlijk die prince Edwin, Geweldig als je dan weer nieuwe aankopen hebt gedaan kun je weer heerlijk aan de slag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gusta,

    Mooi kaartje heb je weer gemaakt, zeg!!!
    Wel lekker als het niet te druk is geweest in Zwolle, kun je lekker overal neuzen,..
    Ik had vrijdag naar Den Bosch willen gaan,
    maar er is helaas iets anders tussen gekomen..

    gr Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo Gusta weer een mooi kaartje en heel mooi ingekleurd.
    Zo te horen heb je leuke dingen gekocht.
    Jammer dat je geen foto gemaakt hebt.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met een erg leuke stempel.
    Groetjes en een fijne dag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje, en zo te horen heb je je eens goed laten gaan op de beurs, en gelijk heb je.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart, en je hebt je eens goed laten gaan op de beurs zo te horen, en gelijk heb je.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Gusta,
    Via, via ben ik op je blog gekomen.
    Wat een mooie kaarten maak jij zeg.
    Echt super.
    Ga ook zeker binnenkort verder bij je rond neuzen.
    Ik zou het leuk vinden als je ook eens eenkijkje komt nemen op mij blog.

    Lieve groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met je nieuwe spullen...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gusta,

    ik ben helemaal weg van deze leuke Edwin, leuk en vrolijk kaartjes!

    groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen