dinsdag 8 februari 2011

een Award gekregen

ik kreeg van 2 blog vriendinnen deze Award

ik wil Karin en Nadia heel erg bedanken. ik ben er heel blij mee

ik geef de Award door aan

Mandy

Erica

Noa

neem eens een kijkje op hun blogs en geniet er van zoals ik ook geniet van elke blog die ik bezoek.

* Als je de Award aanneemt en door wilt geven maak je een berichtje met de afbeelding van Liebster blog en neem je ook de instructies (die je nu leest) over

* je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze Award heeft gegeven. bedank ze op hun blog voor deze Award (da,s wel zo aardig)

*geef vervolgens de Award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je berichtje een koppeling naar deze blogs (makkie)

* schrijf een berichtje op de blogs om te vertellen dat zij een Award ontvangen van jou.

*het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekent zijn, met deze blog in het zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen

Groetjes Gusta

1 opmerking:

  1. Hoi Gusta,

    Bedankt dat je aan me hebt gedacht, bij het nomineren, was echt een verrassing..

    Kan alleen niet zo actief mee doen met kaarten maken, ben namelijk 2 weken geleden geopereerd, en het gaat nog niet zo geweldig.
    Hoop toch snel een kaartje te kunnen posten,
    heb namelijk vandaag mijn 36 nieuwe kleuren van de copics binnen en kan niet wachten om ermee aan de slag te kunnnen

    Nou nogmaals bedankt voor het nomineren

    gr Erika

    BeantwoordenVerwijderen