zaterdag 15 januari 2011

weer een mannen kaart


Hallo Dames

ik heb het maar druk met de mannen kaarten hahaha.maar ik word er al beter in.
deze is gemaakt met het papier van Making Memories 5th aveneu
een nestabillties maar ik weet niet hoe deze heet.ik heb hem mogen lenen gaaf he met nog veel meer nestabilleties en copic en stempels wouw echt gaaf hoor.maar nu even verder over de kaart de stempel heb ik ingekleurt met de copic en ik kan je vertellen dat dat een heel stuk beter gaat met meer copic haha.de roosjes heb ik zelf gemaakt en veder nog 2 kantjes.
verder heb ik nog hotfix steentjes gebruikt dit paste wel bij deze mannen kaart.
de tekst is weer van karin ik vind hem zo gaaf dat ik hem nog een keer gebruikt heb.
nou dames dit was het weer. en ik ben benieuwt wat jullie er van vinden

groetjes Gusta

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige mannen kaart, heel mooi!

    Fijn weekend en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al weer zo`n mooie mannen kaart Gusta.
    Je hebt de smaak maar te pakken.
    En hij is ook mooi ingekleurd.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Gusta,

    Wat een mooie mannenkaart !
    En de tekstjes van Karin, zijn tof hé !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige mannenkaart, inderdaad een leuke tekst.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gusta,
    via via kwam ik op jou blog & ben gelijk volger geworden! je maakt echt hele mooie kaartjes zeg!

    Groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannenkaart heb je gemaakt, die stempel is enig.

    gr,Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey,

    dit is zo'n leuke mannenkaart, mooi ingekleurd! Toch leuk om te maken die roosjes he ;-) Super hoor!

    Dikke knuffel,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen