vrijdag 8 oktober 2010

een kaartje voor een lieve blog vriendin


Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn lieve blog vriendin Lins

zij was jarig en dit kaartje heb ik voor gemaakt.

het Papier is van Tilda ,springtime, en ik heb het opgefleurt met zelf gemaakte roosjes. bloemen van plakparels en krinkel lint en een mooi stukje kant.en zo ook nog een paar vlinders van stikkers geplakt op glitter papier.ik vond het zelf wel een heel lief geheel geworden
ik wens jullie een heel fijn weekend
groetjes Gusta

8 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje. Daar zal Lins blij mee zijn...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje gusta
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's wel een heel mooi kaartje geworden. En dat lintje geeft het dat tikkeltje speciaal.
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Gusta,

    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Ik vind het papier erg mooi.
    Hier was Lins vast heel blij mee.
    Heb je een leuke verjaardag gehad?
    Noch mooie hobbyspullen gekregen?
    Een fijn weekend gewenst.

    Groetjes Geertje,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig en je bloem van de plakparels, heel mooi.

    roetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en lief kaartje, echt prachtig.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Guusje,

    je mag erop rekenen dat ik je kaartje prachtig vond, het straalt zoveel vriendschap uit! Een dikke dank-je-wel en ook ik hoop dat we nog lang vrienden mogen zijn!

    Dikke zoen,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje en het papier is ook schitterend!! Lins zal daar vast en zeker blij mee zijn.

    liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen