zondag 30 mei 2010

Een Award


Hallo


ik heb een Award gekregen van mijn lieve blog vriendin Lins

dank je wel Lins ik voel me vereert en ik ben heel erg blij met de Award

de vraag bij deze Award is wat ik wil bereiken in de komende 10 jaar

nou daar komt die hoor haha

ik hoop dat mijn kinderen dan een goed leven hebben en gelukkig zijn

dat ik dan niet meer hoef te werken samen met mijn man en dat we lekker de zomer maanden kunnen varen(het zal er wel niet inzitten hoor maar,wie weet komen dromen uit he hihi)

en dat we gezond blijven

nou een heel verhaal en ik mag hem door geven en dat doe ik aan Karin ook een lieve blog vriendin van mij.


ik heb al een tijdje geen kaarten gepost maar wel gemaakt hoor eentje dan hihi maar kan hem nog niet plaatsen hij is voor het dochterje van een zeer lief blog vriendinetje


groetjes Gusta

3 opmerkingen:

  1. Hai Meis,

    Gefeliciteerd met je welverdiende award! Ik was het helemaal eens met de keuze van Lins ;-)

    Wat lief dat je 'em aan mij wilt doorgeven...ik zet em zsm op mijn blog

    Lieve groetjes karin

    Ps. ik kijk uit naar je nieuwe kaartjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award !
    En dat je dromen mogen uitkomen.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gusta,

    ik ben er eindelijk in geslaagd om op mijn pc te komen, je verdient deze award!
    Ben benieuwd naar dat kaartje ;-)

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen