vrijdag 9 april 2010

voor mijn buurmeisje


Hoi Dames

mijn buurmeisje en oppas kind heeft haar arm gebroken gister en dit blikje heb ik voor haar gescrapt en gevult met snoep het papier is van Kc companie volgen mij ik heb er wat bloemen op gemaakt van de floral punch en de takjes pons een blauw vlindertje en de randen heb ik met de lace heart pons van Martha steward bekleed.nog wat bloemetjes en een lint er door heen en klaar is die en ze vond hem geweldig
ik ben benieuwt wat jullie er van vinden
groetjes Gusta

6 opmerkingen:

  1. Hey Gusta,

    da's prachtig, zo mooi gemaakt!

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit mooi gemaakt.
    Lieve kleurtjes heb je gebruikt.
    Je buurmeisje boft er maar mee.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende bus gusta
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg...en ach het arme kind..ze kon zeker wel zo'n "lekker" opkikkertje in een mooi busje gebruiken

    Liefs karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk blikje! Wat lief dat je dat voor je buurmeisje hebt gemaakt, daar zal ze wel blij mee zijn.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk heb je dit gemaakt, hier knapt ze vast al een heel stuk van op.

    BeantwoordenVerwijderen