zondag 17 januari 2010

naam kaartje


Hallo Dames


ik ben gister gezellig bij mijn zus wezen knutselen,en ik heb dit naam kaartje gemaakt.

ik ga maandag naar school pfffff ja ja,ik ben gastouder en ook ik moet mijn papiertje halen wil ik dit werk blijfen doen

en onze juf hihi wil dat wij onze naam op een briefje zet zodat ze weten wie wij zijn

en ik dacht natuurlijk,die ga ik even leuk scrappen


het scrappapier is volgens mij van KC en met de cricut mijn naam uit gestanst,mijn zus heeft er 1

en wat bloemetjes er op en lint en je hebt een leuk naam kaartje

simpel maar leuk


groetjes Gusta

7 opmerkingen:

  1. Hey Gusta,

    wat een leuk idee, ik zal morgen aan je denken als je ijverig aan het studeren bent ;-)

    Groetjes,

    Linsx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gusta,
    Wat super leuk!! Hij ziet er prachtig uit... xxxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan hoor, succes morgen.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje
    succes morgen;;)
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk idee joh is leuker asl zo'n wit kaartje met je naam.
    groetjes
    daantje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geinig kaartje...
    Er staat een award voor je op mijn blog.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je had me al stiekem nieuwsgierig gemaakt maar hij is echt leuk geworden zeg! Maakt de lessen misschien juist even wat gezelliger als je zo'n leuk naamplaatje hebt (en wie weet krijg je nog vragen over je naamplaatje en kan je nog kaarten verkopen ;-) )

    Lieve groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen