woensdag 30 december 2009

meisje


Hallo


deze kaart heb ik gemaakt voor de create4fun challenge

ik heb voor het eerst mijn copic gebruikt en was beperkt met mijn kleuren,want ik heb er nog maar 10.de kleuren zijn niet helemaal mijn stijl,maar ik vind hem toch wel grappig geworden

het scrappapier is van claire gossip love Elsie

de stempel heb ik gekregen en de bloemen stempels ook ,het rondje heb ik door de cuttlebug gehaalt,met de mal d,vine swirl en bewerkt met chalks. en het vierkantje met de nestabilletie classic squares large

en het hartje komt van pique creatief


ik ben benieuwt wat jullie er van vinden


groetjes Gusta

6 opmerkingen:

  1. hoi gusta
    wat een schitterend kaartje
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo gusta,

    't is een leuk kaartje geworden en dat voor je eerste keer met de copics, goed hoor! Eens je meer kleurtjes hebt, gaat het gemakkelijker om de kleuren te combineren maar ze zijn niet goedkoop he.

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje! Vooral de gestempelde bloemen en het rondje vind ik enorm goed gelukt. Je bent ook creatief te werk gegaan en dat maakt je kaartje nog persoonlijker, vind ik toch. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind em errug lief geworden. Het lijkt net of je de cuttlebug bewerkte cirkel een beetje opgeschuurd hebt door de chalks. Erg leuk effect geeft dat.

    Ennne...hoewel je nog op cursus moet naar ik heb begrepen, ziet je met de copic's gekleurde stempel er top uit hoor!

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Gusta,
    Wat een leuk kaartje met een lieve Magnolia. wat leuk dat je met de copics bent begonnen. Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week. Ik wens je een goed 2010.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Gusta,
    hartstikke leuk kaartje! Ik heb (nog) geen copics, maar vind het er altijd erg mooi uitzien met die zachte kleurtjes. dat hartje is schattig...
    heee, beste wensen voor 2010!
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen