dinsdag 7 september 2010

Een Award


Hallo Dames


ik heb een Award gekregen van Karin en ik ben er heel blij mee.bedankt Karin

ik moet vertellen waarom ik mijn blog ben begonnen.

nou ik kreeg vorig jaar een doos met derwent potloden voor mijn verjaardag en ik ben wat gaan Google voor tips en toen kwam ik terecht bij Anne-Marije. en toen dacht ik ..... ik een eigen blog? wie zit er nu op mij te wachten en kijk nu.... al weer 35 volgers wie had dat ooit gedacht.ik beleef mijn blog dan ook als een kadotje,ik heb er vriendinnen bij gekregen terwijl ik de meesten nog nooit ontmoet heb en ik doe bij iedereen ook veel insparatie op. want die mis ik vaak wel hoor.

nu moet ik hem door geven aan 10 personen maar ikgun hem jullie allemaal. dus dames schroom niet en pak de Award en laat ons weten waarom je een blog begonnen bent.


groetjes Gusta

1 opmerking:

  1. Nou Gusta ik ben blij dat je toen besloten hebt een blog te starten. Ik geniet van je creaties en je reacties die je achterlaat op mijn blog.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen