donderdag 16 september 2010

Bedank kaart met Mercie



Hallo Dames
dit kaartje heb ik in opdracht van mijn schoonmoeder gemaakt want, zins het overlijden van mijn schoonvader helpen de buren haar fantasties.
het papier is van Tilda en heet springtime en ik heb de MS pons Doily lace gebruikt.
de bloemen had ik nog , net zo als de spelden. de het woord bedankt heb ik in words gemaakt en afgedrukt in de nestabilleties Blossom.
een stukje lint er tussen en van dat lint heb ik ook wat bloemetjes afgeknipt en op de MS rand geplakt.eigelijk moest er volgen patroon wat ik uit het HJ heb ook nog een lint tussen om het dicht te strikken maar , dat was ik vergeten haha.maar zo kan het ook hoor
nou ik ben weer zeer nieuwschierig wat jullie er van vinden.
en al vast bedankt voor je bezoekje en altijd leuke reacties
groetjes Gusta

9 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt!! leuk met die merci's erin! xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt Gusta,
    weer eens wat anders dan de doosjes.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie mooi (en lekker!!)

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het schitterend geworden!.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieve kaart, met zo'n lekkere verrassing erin.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart gusta
    en een erg lekkere inhoudt hihi
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een mooie en lekkere kaart!
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een HEERLIJKE kaartje!!hihih Echt helemaal leuk!!!

    Uiteraard ben ik weer leuk geslaagd bij DoeaDing!!hihi
    De magnolia's waren binnen en de stansen, dus ja dan weet je het wel!hihihi
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gusta,

    dat heb je prachtig gedaan, 't is altijd leuk om zo'n bedankje te krijgen he ;-)

    Groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen